Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Marie Svensson - 17 oktober 2013 08:03

När Robban gick upp imorse runt 6 sov Minna fortfarande    Då har hon alltså sovit sedan 22 igår kväll. Jag klagar INTE!!!

Jag tittade på henne o vad händer?? Jo, min älskade Dotter slår upp sina stora blå o med ett stoooort leende hälsar hon sin mamma godmorgon  

Mammahjärtat bara smälter...  

 

Efter att hon fått sin mat somnar hon om igen...själv går jag upp o fixar frukost till mig själv o gör mig själv iordning för att möta dagen. Men efter bara en liten stund vaknar hon igen o man skyndar sig in till henne o säger med ett stort leende: HEEEEEEEJ  E du vaaaaaaaaaaaaaaaken söötnos!! Alltså hade Minna fattat vad man säger o håller på med så hade hon antagligen suckat o sagt: Mamma...vad är det för fel på dig...haha!!

Men go är hon min tös!!

 

Idag väntas fika o promenad med Linda vid 10. Sen vid 15 ska jag på Föräldraträff sista gången. Sen är det inte mer träffar där. Slut på babymassagen...nädå. Här ska masseras hemma!! Just nu är klockaren här o fixar med vårat stopp under badkaret o tvättstället.

 

Ha en fin dag...kram kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards