Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Marie Svensson - 15 oktober 2013 17:51

Jaha, då var man här igen då. Jag har precis varit nerom Handelskiosken o postat alla tackkorten. Känns bra o ha detta gjort.

Vi har käkat middag...ugnsfalu med hemmastampad päregröt. Gott, gott!! Emil sitter med sin Läxa...Geografi, fast själva geografiboken är kvar i skolan...blir tokig..haha- Nåja, snart är det dags för utvecklingsamtal o då ska jag ta upp lite av varje som kan vara bra o veta. Det är ju faktikst heller inte så lätt med ny skola o nya regler o framförallt nytt ansvar  

 

Robban han är genomaförkyld så honom har jag skickat till soffan för att vila. Ni vet när en karl är förkyyyyld  

 

Emil hade en mkt bra grej med sig hem från skolan...där han lovar att aldrig börja röka. Denna kampanj har dom i skolan. Gillas skarpt...

   

 

Jag är ju fruktansvärt anti o hatar verkligen rökning. Så detta gjorde mig verkligen stolt!!

 

Annars idag har jag ägnat min tid med Minna som vanligt  Diskat o plockat lite här o var. hann t.om med en snabb dusch. Ringt Klockaren för vi har stopp i avloppet under badkaret...härligt eller inte. Fick dock inte tag i dom så får ringa imorgon igen.

Imorgon blir det förhoppningsvis stan med Hanne. Ska fixa grejer till Halloweenfesten den 26/10.

På Torsdag blir det fika med Linda på Sockertoppen samt sista föräldraträffen.

 

See ya...kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards