Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Marie Svensson - 3 oktober 2013 14:54

Solen skiner o fåglarna kvittrar...det är HÖÖÖÖST!!! Hääärligt...eller?? Ja, faktikst tycker jag att alla årstider har sin lilla charm på sitt lilla vis   Om man bortser från kalla Vinterdagar, med ishalka så man slår i backen inför 15 personer. Om man bortser från regniga blåsiga stormiga höstdagar/kvällar då man flyger som en vante hit o dit o kommer som en dränkt katt till jobbet. Jodå alla årstider har sin charm...

 

Igår fick man veta att Emil har problem med matten i skolan...HÅRDA pix som gäller nu grabben. Men han fixar det, det vet jag att han gör.

 

Idag har jag matat Minna x gånger  torkat löst härligt bajs. Matat igen...hört på härligt gosigt joller, suttit o bara sett på en sovande Minna  

Jag kan inte hjälpa det, men jag är FÖRÄLSKAD, förälskad i mitt eget barn. Lika förälskad som jag är i Emil,,,så stor han är. Älskar mina barn, ni är mitt allt  

 

Sen har jag Diskat, sorterat kläder...IGEN!! Pratat i telefon några gånger. Ringt in till BB. Pratat med deras Sekreterare. Begärt att få min förlossningsjournal hemskickad, kommer nästa vecka. Skulle bara få Läkarens godkännande först. Vill ha den som minne. Har ju Emils o Benjamins så självklart vill man ju ha Minnas också då.

 Strax ska jag börja på middan.BLir isterband o stuvade makkisar iadg tror jag...ikväll är det möte på Fotbollen. Sista träningen ute ikväll...match mot varandra med domare med andra ord.

 

Imorgon ska jag besöka jobbet en sväng. Ta med mig kanelbullar för det är ju kanelbullens dag imorgon sägs det...

 

Nä over and out...

 

Kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards