Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Marie Svensson - 31 oktober 2013 17:12

Japp då börjar vi om...

 

Ifrågasätt mig inte...mitt val!!!!

 

Just nu sitter jag här o skriver med en hand. Minna sitter i knät o håller mig sällskap under tiden. Hon har precis ätit o Robban väntas hem närsom helst.

 

Idag har jag haft besök av Linda. Vi har fikat o tagit en liten promenad. Alltid lika trevligt när vi ses. 

I Måndags var jag ju hos tandläkaren för den årliga kontrollen. Det gick bra o kostade inte mer än 595 denna gången. Men ska dit igen i Januari för lagning av två tänder. Vill inte tänka på vad kalaset kommer kosta!!! Men det tar vi då!!!

Imorgon är det Fredag igen. Helgen närmar sig. Då är det Allhelgonahelgen. Jag ska göra fint hos Benjamin. Sätta granris o ljung o lyktan ska komma på plats igen. På Lördag ska vi till stan eller Hässleholm o fixa dom sista presenterna till Emil. Jag vet iaf vad jag ska köpa, men kan ju inte skriva det här för min son är läskunnig  

 

Nä nu vill Minna ha min uppmärksamhet, så jag slutar nu...ha en fin kväll...kram!!!

 

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards