Direktlänk till inlägg 15 september 2013

15/9

Av Marie Svensson - 15 september 2013 12:34

Även om jag inte har nåt särskilt o skriva om, så kan jag inte hålla mig borta härifrån särskilt länge. För jag är helt enkelt en skrivare  Har alltid gillat o skriva om ditten o datten. Tror jag har ärvt det av min Farmor.

Skriver sällan om nåt särskilt, bara om min tradiga vardag...haha. Men den är MIN vardag o jag ÄLSKAR min vardag!!!

 

Nåja...

 

Vad har hänt här då??

 

I Fredags minns jag inte vad vi gjorde så det var nog inget särskilt då förmodligen...haha. Emil kom äntligen o han försvann ganska snabbt iväg med sina kompisar. Men det tror jag nog att jag har skrivit om redan...

 

Igår däremot tog Robban Minna o stack till Hörby med henne. Jag tycker det är viktigt att han knyter an till sin dotter nu o är lite med henne på egen hand, särskilt nu när han är borta mkt o iväg i Danmark på jobb. Så dom två hade en liten Pappa-Dotter dag  

Själv tog jag Emil o Sammy på BIO o kollade på Smurfarna 2 i 3D.     Bra film måste jag säga. Efter filmen käkade vi på Burger King.   Sen köpte vi gottis på Hemmakväll innan vi tog bussen hem igen. Killarna var mkt nöjda o glada, då är jag nöjd o glad också. Sammy sov över här inatt o idag stack dom tidigt för Sammy skulle spela Match mot Hässleholm hemma o Emil ville titta på. Tyvärr förlorade dom med 7-6. men bara till o komma igen.

Får ringa hem han sen när middagen är klar här hemma  

Givetvis vill jag inget hellre än att ha min kille hemma här för jämnan, men jag börjar mer o mer inse att han börjar bli stor o vill vara mer o mer självständig nu. Så jag är glad över att han är med kompisar så ofta som han är numera. För det har han inte varit lika mkt innan. Var faktikst lite orolig över detta ett tag...men det börjar tack o lov släppa!!

 

Just nu sover Minna. Robban är o storhandlar på Willys. Emil är hos kompis som sagt. Jag sitter här en stund.

Imorgon bitti åker Robban till Danmark o ska vara där antagligen hela veckan på jobb. På Tisdag har Emil studiedag, så då tänkte jag försöka få en tvättid så kan han kanske passa Minna den lilla stunden jag är nere i tvättstugan.

 

Men nu har jag inget mer o skriva för tillfället...så jag säger på återseende

Kramizar!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 19:07

Nu chockar jag er redigt ordentligt. Men nu har jag skaffat ny blogg. Så¨här heter jag numera... www.smurfmammi.blogg.se kolla in den vet jag.. Kommer ha kvar denna, men kommer dock inte skriva här mera.. TACK FÖR MIG!!! KRAAAAM!!!...

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 18:18

Dags igen. Ännu några dagar har gått sen jag uppdaterade här sist. Känns inte kul att skriva här längre om jag ska vara ärlig. Inte när bloggen bara krånglar stup i kvarten, så jag kommer byta blogg mkt snart. När jag gör det kommer jag bara att fort...

Av Marie Svensson - 1 augusti 2014 14:24

Började skriva här igår, men Robban tog över datan...sen fick jag inte skriva mer o inlägget raderades. Därför blir det kortfattat idag.   I Lördags blev Minna äntligen feberfri. Jag vågade mig därför på att sticka med grannen Tina till Värestorp...

Av Marie Svensson - 25 juli 2014 11:30


Då var det dags för Minna att ha feber igen. Idag går hon in på sin tredje dag med hög feber. Igårkväll trodde vi att det var över då termometern visade på 36,8. Det såg bra ut i stort ett hela natten. men imorse runt 8:15 hade tempet stigit till 39,...

Av Marie Svensson - 21 juli 2014 16:34

Så var det knas på bloggsidan igen då...INGET ovanligt!!! 5 Dagar sen senaste inlägget. Börjar arta sig. MEN funderar skarpt på att sluta skriva på denna sidan då den mest krånglar. MEN kommer isf meddela er.. I Torsdags var vi på Barnens gård i Karl...

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards