Alla inlägg den 11 september 2013

Av Marie Svensson - 11 september 2013 18:01

Första natten utan Robban o med Minna. Han är i Danmark på jobb över natten med två tjejer...kommer hem imorgon kväll nångång.

Vissa har det bra  Fyrstjärningt hotell o frukostbuffe o allt!! Sticker igen på Måndag o kommer hem Onsdag kväll. Vecka 39 likadant samt 2-3 Oktober. Så ser det ut den närmsta tiden...men sen ska det väl lugna ner sig ett tag!! Hoppas jag...

 

Igår var jag  o hälsade på, på jobbet. Som vanligt mkt trevligt o träffa alla igen. Hade med mig lite kaffebröd till deras eftermiddagsfika.

Hemma i Knislinge igen gick jag en promenad med Linda, också mkt trevligt  

 

Idag har jag gjort typ....ingenting o det känns bra!! Myst med Minna hela dagen. Kollat Våra bästa år o Hem till gården. Veeeet...pansionärsvarning...men vad då då?? Jag gillar dom två serierna!! Käkat chokladpudding har jag minsann också gjort...för jag behövde det helt enkelt.

 

Ikväll har Emil ringt mig. Som jag saknar honom  Han sa att han saknade mig som in i...han sa att han skulle springa allt han orkade hem till mig på fredag för han ville komma hem till mig så fort som möjligt  Gissa om jag längtar till Fredag..

 

Imorgon däremot ska jag till BVC på Föräldraträff igen. Då ska vi lära oss lite om Babymassage. Ska bli intressant. Sen som sagt var kommer Robban hem på kvällen igen.

 

Men nu skriker Minna här, så får ta henne. Sköt om er därute..

 

Kram!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards