Alla inlägg den 13 september 2013

Av Marie Svensson - 13 september 2013 17:47

Fredagen d. 13:e. Otursdagen...ja, kanske för vissa. Men vad jag vet är denna dagen inte mer än nån annan dag...

Upp till var o en om man vill ha det till en Otursdag eller inte. Denna dagen förknippas väl också med en hel del skräck...som Filmen Fredagen d. 13:e t.ex Japp, den där fjantiga filmen som bara handlar om en o samma grej...återkommande o trist!!

 

 

Idag har även min Emil kommit hit. ÄNTLIGEN!!! Trodde han saknade sin mamma som in i...som han ju ringde o berättade i förrgår. Mmmm...gjorde han säkert också. men iaf. Hit kom iaf Emil, Noah o Erik som ville ha pannkakor o spela Tv-spel.   Efter en stund så stack dom hem till Sammy. Så möd saknade han sin mamma....haha. Han hade med sig Jultidningar som jag ska beställa ur tänkte jag.

 

Imorgon var tanken att vi skulle köra till Carina i Karlskrona. Har liksom inte sett henne på säkert 5 år. Men har känt henne i 25. Man kan säga som så att jag har mkt o tacka henne för. När mitt liv var som allra värst, när jag fortfarande bodde hemma med misshandel o mög så fanns iaf hon där o stöttade mig. Jag bodde en del hos henne vissa somrar bara för att få lugn o ro som hon alltid sa. Iaf vi skulle kört dit imorgon. Men nu blev detta inte av....IGEN!!! Varför?? Jo, saken är den att det tydligen går nån smitta på en av hennes söners skola...så vi valde att stanna hemma då för dom vet ännu inte vad det är för någon slags rälig smitta som går. Jag vill INTE riskera någonting nu när man har Minna o även Emil o tänka på. Vi får köra dit en annan gång istället, förhoppningsvis inom 5 år  

 

Istället får vi hitta på nåt annat o göra imorgon. Ska höra med Emil vad han ställer sig till att gå på BIO. Han ville se Smurfarna 2. Så kanske kanske kan vi göra detta då...om inte han då har andra planer förstås...haha.

 

Nåja...nu tänkte jag gå o göra annat...ha en fin Fredagskväll

Kramizar!!!

 

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards