Alla inlägg den 5 september 2013

5/9

Av Marie Svensson - 5 september 2013 14:11

Idag har jag o Minna varit ute på promenad igen. Denna gången för att kolla in lite tyger till hennes klänning hon ska ha på dopfesten.

Detta hemma hos en tjej här i byn som syr. Tänka sig så som jag har letat efter klänning till henne, så fanns det närmare än jag trodde  

Hon visade mig iaf en jättesöt klänning som även hennes dotter hade haft på sig när hon döptes, för många år sedan. Jag föll som en fura. Jag hade först tänkt mig Madickenstuk, men det kan jag kanske låta sys upp sen när Minna är lite större o när hon kanske kan gå t.om Men när jag såg denna klänning...jag bara måste ha den. Saken är ju den att när jag väl har bestämt mig för en sak, så blir det så. Sen om den saken kostar mig 375 spänn, så får det bli så. Mina barn är mitt allt o för dom gör jag vad som helst. Kosta vad det kosta vill...iaf försöker jag det...

Jag hoppas detta blir bra iaf o att jag blir nöjd med klänningen men det tror jag att jag ska bli. Hon fick fria tyglar bara den blev rosa eller röd o i allmogestuk...

 

Efter att vi varit där så gick vi ner till Benjamin. Var så mysigt o skönt o bara sitta där en stund o bara vara. Minna sov så gott i sin vagn.  

 

Älskar mina barn över allt  

 

Känner att jag har stort behov av att gå ner till Benjamin ofta numera. jag vet egentligen inte riktigt varför. Kanske är det så att jag miste honom i magen o att han var lika liten som Minna. Att det är det som får mig att minnas tillbaka..

Jag gläds åt Minna o Emil o att jag har dom. Men jag saknar Benjamin hela tiden o skulle kunna göra vad som helst för att få honom tillbaka. Det är ju mitt barn även om han är en Ängel  

 

Hemma igen var Minna hungrig igen så hon fick mat. Sen satt hon i sittern o jollrade o snackade med sig själv en bra stund. Hur glad som helst  

 

Från det ena till det andra..

 

Jag har väldigt svårt för att bryta ihop fullständigt. Jag gör det nästan aldrig. men idag lyckades jag...

Något sårade mig fullständigt...jag blev sååå ledsen...

Jag har också sårat, sagt många hårda ord. Men jag har också velat reda ut så man kan gå vidare. Men jag har aldrig någonsin sagt sådana ord...aldrig...

 

Tänker inte säga vad det gäller...det behåller jag för mig själv...

 

Nu måste jag gå till min dotter som är arg...

 

Kram så länge!!

 

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards