Alla inlägg den 12 september 2013

Av Marie Svensson - 12 september 2013 14:43

Idag blir våran fina Minna 2 Månader  

 

Detta firades med ett besök på BVC o lite babymassage i Föräldragruppen    

Idag gick vi igenom hur man masserar benen o fötterna. Mkt intressant o detta ska jag göra massa hemma nu. Minna däremot, hon skrek o gapade ända tills alla andra också började. Då slutade hon...haha!! Efter träffen gick vi till affären o handlade mat tills imorgon. Hemma igen ville Minna ha mat så det fixade jag till henne. Till mig själv gjorde jag en smoothie på Avocado, havremjölk, naturell yoghurt lite honung samt lite tranbärsjuice. Smakade riktigt gott faktikst. Fick bli mitt mellanmål idag. Kollade Hem till Gården också.

 

Efter det satte jag på Youtube o Kärlekssånger till ett barn. Minna somnade gott. Jag satt mig här en stund o nu ska jag börja städa innan hon vaknar igen o vill ha mat.

 

Klockaren har också varit här idag o satt in nya hyllor i kylskåpet o jag har fått en extra nyckel till Emil också.

 

Men men...nu stack jag...ha en fin fortsatt dag!!

 

Kramizar!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards