Alla inlägg den 4 september 2013

4/9

Av Marie Svensson - 4 september 2013 17:24

Jobbig morgon idag när man skulle säga Hejdå till Emil. Man vet ju att man inte ser han nu på 9 dagar, det känns i mammahjärtat   Men, men det går fort tills han kommer igen o då ska vi hälsa på Carina i Karlskrona på Lördagen o sen ska jag faktikst ha han lite extra från den 18-22/9. Då hans pappa åker utomlands. Myyyys  Då kanske man skulle ta o passa på o gå på BIO med honom som jag ju har lovat.

Efter han gick till skolan, gav jag Minna lite "Frukost". Jag hade redan tagit min berömda smoothies. Vid 10 gick vi ut på promenad med Linda som också är nybliven mamma. Jättetrevlig tjej  

Efter det blev det Konsum en runda o köpte lite Mjölk o sen hem igen o gav en arg o hungrig Minna mat igen. Sen faktikst la vi oss båda ner o sov i nära två timmar..sååå skönt att för en gång skull göra det.

 

Robban kom hem o jag fixade middag. Stekt Flundra med potatis o hollandaisesås.

 

Ikväll ska jag på Bilbingo med Hanne o Madde...ska bi kul  Hoppas på vinst, men den chansen är förmodligen lika med noll...hihi!!

 

Håller just nu på at koka nappflaskor. Ska utöka mängden mat nu iaf till natten till o börja med så hennes lilla mage vänjer sig. Då behövs minsann den stoooora flaskan   Våran tös börjar bli stor!!

 

Nu ska jag vandra vidare, men önskar så klart er en fin kväll...

 

Kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards