Alla inlägg den 6 september 2013

6/9

Av Marie Svensson - 6 september 2013 22:13

Sjätte September, det var den dagen sagan om oss tog slut....

 

Så fort jag tänker på detta datumet, så får jag just denna låten på hjärnan. Flamingokvintetten  


Gammal låt..

 

Iaf...

 

Idag har jag varit med Minna på BVC. Idag var det dags för den första Läkar o 2 Månaderskontrollen. Allt såg bra ut o lungorna lät även dom bra på henne. Skönt!!

 

Huvudomfånget var: 39 cm

Längden var: 58 cm

Vikten: 4.955 gram

Hon ökar på bra på både det ena o det andra hållet. jag är nöjd   Nästa gång är det dags för 3 månaders vaccinationen.

 

Efter BVC kom Robban hem för vi skulle till Socialkontorets familjerätt. Papper skulle skrivas på om faderskapet o om gemensam vårdnad. Så f.rom nu är Robban Juridiskt sett Pappa till Minna...  

 

Efter detta "Trevliga" besök körde Robban o lämnade oss för att sen fortsätta till jobbet igen. Jag o Minna traskade ner till Hanne en sväng. Satt sen där o höll henne o Nikki sällskap en stund...trevligt, trevligt  

 

Hem igen ville Minna ha mat o sen var jag tvungen att börja på våran egen mat. Kyckling i curry...gott, gott!!

 


Äta snabbt för sen skulle Robban klippa sig. Så nu har man en ny o granner karl här hemma  

 

Annars ikväll har vi mest tagit det lugnt. Kollat en film med Julia Roberts på sjuan. Minna sover så gott just nu, får se hur länge detta varar. Men inatt ska Robban ha Minna, så det skulle inte alls förvåna mig om hon bara för detta sover hela natten  

 

Vi får se...

 

Imorgon ska vi röja här hemma i alla garderober o skåp, så det blir lite ordning där. Just nu ser där ut som tredje världskriget.

En tjej kommer hit vid 11 o lämnar 4 paket nan 1 till mig som jag har beställt av henne via FB:s Loppissida samt två söta klänningar. Har föresten beställt en skjorta till Emil av tjejen  som ska sy Minnas klänning, ska ha den i samma tyg som klänningen. Modell "Emil i Lönneberga" stuk!! Tror det kan bli fint om både Minna o Emil har samma stuk i kläderna på dopet.

Ja, sen är det ju även Broby marknad imorgon. Vi har även planer på att sticka dit en sväng!!

 

Nu säger denna tjej godnatt o på återseende nångång!!! (Kanske imorgon om ni har tur)

 

Kramizar!!!  

 

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards