Alla inlägg den 8 september 2013

8/9

Av Marie Svensson - 8 september 2013 11:00

Just nu sover Minna   o hrm...Robban. "Lelle" kan vara sövande   Själv har man precis kommit ur Duschen.


När jag tidigare idag skulle ta o ställa mig o borsta tänderna, blev jag lite småilsk på Robban för att han inte hade sopat bort kattsanden på golvet. Det är liksom inte så skönt o stå o trampa i detta. Så resultatet blev istället för att borsta tänderna, så drog jag fram dammsugaren o dammsög badrummet o....hrm...resten av lgh i bara farten.

Sen blev det så att jag bara "Råkade" våttorka golven också...Robban har varit duktig o tvättat idag vid 7 imorse.

Efter detta borstade jag tänderna  

 

 

 

Igår rensade vi skåpen här hemma. Städade bort alla plastburkar som vi inte använder längre, torkade rent i o utanpå. Städade under vasken o skurade där. Rensade i skafferiet o nu är även där rent o snyggt. Fast jag misstänker skarpt att om en vecka ser där för jä..ut igen 

Igår var vi även på Broby Marknad. Vi köpte en Real Madrid mugg till Emil. Jag fick ett nytt Mobilskal. Käkade en hamburgare o köpte Torkade bananer o aprikoser med oss hem. Träffade på några jobbarkompisar som vi stod o snackade med också. Bestämde mig för att åka o hälsa på jobbet på Tisdag.

På kvällen sen mös vi framför en ganska bra film o riktigt gott godis...  

 

Robban gav mig denna fina bukett..   Bara för att han tyker jag är så fin med Minna  

 

Minna gav ayla mat..  

 

 

 

Senare i eftermiddag kommer syrran med familj hit. Tänkte bjuda på Spaghetti o Köttfärssås. Men först o främst tänker jag fortsätta min dag.

 

Kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards