Alla inlägg den 31 december 2013

Av Marie Svensson - 31 december 2013 12:49

Då var detta året snart till ända...mkt har hänt både glädje o sorg. Tack o lov mest glädje.

Det största som har hänt oss i denna familjen var ju självklart att vi fick Minna. Hon har verkligen rört om i våra liv  

 

Men nästa år har jag bestämt att då är jag värd att få vara glad o vara lycklig. Det jag också har bestämt är att vill man vara min vän då har man också en vän för livet. Väljer man att inte vara min vän så är det deras förlust. Då vet dom heller inte vad dom går miste om. Jag orkar inte vara en som man duger att vara med när det bara passar utan ska man vara vän med mig då är man vän med mig FULLT UT!!!

Jag orkar inte må dåligt längre o jag orkar inte ta mer skit...folk har valt att hata mig, utan att ens ta tag i problemen. Sådant tar alldelses för mkt energi från mig. det får helt enkelt vara nog med sånt nu. Jag är en fin människa. Jag är en godhjärtat människa. Jag vill alla väl...dom som inte vill se det. Ta då bort mig helt istället för att låta mig lida.

 

Men nu blickar vi framåt istället  Nästa år är ett nytt färskt år med nya möjligheter!!!

 

Med dessa ord vill jag önska alla mina läsare ett GOTT GLATT NYTT ÅR!!!!

 

 

 

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards