Alla inlägg den 29 december 2013

Av Marie Svensson - 29 december 2013 20:49

Då var det Söndag kväll. Robban har varit inne i stan med Martin på El-giganten o gjort fynd  idag!! Han kom nämligen hem med en 3d-tv. Ja okej vi har diskuterat detta fram o tillbaka o har även räknat på detta. Vi kommer ha råd att fortsätta leva   Det känns helt rätt med denna investering även om det definitivt inte var nån nödvändig grej. Men vi ser det som en extra liten julklapp till hela familjen. Ikväll ska vi se Avatar. har jag velat se sen den kom ut...

har bara sett den vanligt!! Martin hjälpte honom att installera den o som tack bjöd jag på middag. Julskinkegratäng o sallad...gott!!

 

Nu har jag iaf rensat ur garderoben på en massa kläder. Minna hade en sjuhelvetes massa för små kläder nu som jag rensat bort. Hon börjar verkligen bli stor nu tösabiten  


Ska bli spännande o se hur mkt hon växt nästa gång vi ska till BVC.

 

Nu tänkte jag lägga in lite bilder sen julen o lite sånt...

 

Håll till godo...

 

  Emil o Minna önskar GOD JUL  

  Syrrans Julgran med alla klapparna under!!

  Min familj  

  Syrran är duktig på att göra jularrangemang   

  Emil med sin Mobil som vanligt...hihi!!

  Minna öppnar Ket  

  Gottebordet!!

  Gottebord nu,mmer 2

  Ytterligare ett fint jularranemang!!

  Syrran är även duktig på att baka som ni ju vet. Här några marsipanfigurer  

  Denna stubbe var supergod   

 

  Har ingen aning om vad min älskade son sysslar med här  

  Hemma hos Farmor o hjälper henne öppna paket  

  Mamma o Minna  

 

Japp, det var det det!!

 

Nu ska jag in o hålla Robban sällskap tror han har ropat efter mig nu tre gånger...hm...haha!!

 

Imorgon SKA vi STORHANDLA på City gross i Höör...ÄNTLIGEN!!!!

 

Kram o godnatt!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards