Alla inlägg den 3 december 2013

Av Marie Svensson - 3 december 2013 10:42

Ja, då var det Tisdag igen. Natten har varit lugn. Minna ville dock ha mat vid 2 denna gången. Jag tar ju en natt i taget o tar det som det kommer. Men efter nattamålet sov hon ända till 8 o då klagar då inte jag  

 

Igår var jag väldigt ledsen. men jag kom över det relativt snabbt trots allt. Jag är ganska van om man säger så, men iaf.

 

Denna gången handlar det om min yngsta syster, hon har helt enkelt bestämt sig för att hata mig i resten av sitt liv. Hon kan bara inte gå vidare eller ens försöka reda upp problemen. Robban tycker inte jag ska bry mig. Men det är ändå min syster o jag hatar att vara ovän med henne. Jag älskar henne så mkt o jag kommer alltid att göra det oavsett. Jag är sådan som vill reda upp problemen, men hon väljer tyvärr att istället för att ta tag i problemen så väljer hon istället att hata. Tyvärr så medför ju detta att hon bara kommer må sämre o sämre. Jag kan ju inte göra nåt åt det...tyvärr är de det som gör så ont i mig. Men men...nån dag kanske hon vaknar...nån dag   Tyvärr tror jag det är försent!!!

 

Nåja...det känns iaf bättre idag. Jag har vänner som stöttar mig o det betyder så mkt för mig o jag har min andra syster. Är så glad att ni finns i mitt liv!!

 

Skulle kunna prata hur länge som helst om hur det känns inombords, men jag väljer att låta bli. Livet är hårt, bara o bita ihop  

 

Igår var vi också på en extrakontroll med Minna på BVC. Jag kände att jag ville ha lite koll på vikten osv plus att även Robban ville ha svar på lite frågor. sagt o gjort vid halv 6 stack vi ner o denna gången stannade vikten på 6.585 o hon hade växt 2 cm till 64. Nu fattar jag varför strl 62 i byxor var lite smått...haha. Vi frågade lite om hennes snorighet o skorven i huvudet b.la o lite annat smått o gott. För Robban var det skönt o få lite bekräftelse  

 

Sen handlade jag hem p-piller o nezeril näsdroppar för dom ska sluta säljas nu efter nyår. Varför har jag egentligen ingen riktig koll på, glömde fråga. men bra o ha hemma ifall att.

Handlade lite på Konsum också. Ska göra lasagne idag till middag tänkte jag.

 

Som sagt lite sovmorgon idag...blir en mysdag känner jag o lite småplock...

 

ha en fin dag...kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards