Alla inlägg den 10 december 2013

Av Marie Svensson - 10 december 2013 12:15

Idag är det Nobelmiddagen på tv. Det är även en minnesceremoni för Nelson Mandela som nu har lämnat jordelivet. Han var verkluegn en sann hjälte som slogs för sina rättigheter.

Vila i Frid!!!

 

Idag har vi även varit på BVC med Minna. Eller JAG har varit det. Robban jobbar ju o Emil är ju i skolan.

Hon fick även 5 månadersvaccinet idag. Det gick bra, men andra sprutan skrek hon till. Hon ligger alldeles perfekt på kurvan för sin ålder så idag vägde hon 6995 gram o var 64,5 cm lång. Huvudomfånget var 42 cm. Just nu sover hon efter att ha fått sig lite mat.

 

 

Emil öppnade som vanlgt ett paket imorse o idag fick han Tuggummin. Igår fick han en fotbollstidning o sura colaflaskor.

Är så mysigt o kura ihopa sig i soffan på morgonen tillsammans med honom o käka frukost samt kolla på Julkalendern.

I år handlar den ju om Barna Hedenhös. Riktigt rolig är den.  

 

Den handlar om en Familj som kommer från Stenåldern, som åker i en raket genom ett svart hål o hamnar i våran tid 2013.

 

Idag ska jag försöka mig på att göra Bountychoklad. Snickersen blev ju populära så får testa detta också.

Till middag beställde Emil spegetti o köttfärssås, så det får bli det.

 

 

Ha nu en fin Tisdag...kram!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards