Alla inlägg den 2 december 2013

Av Marie Svensson - 2 december 2013 10:40

Idag skulle pappa fyllt 58 år. Jag saknar honom lite extra just idag, det får jag lov att göra.

Jag hade önskat att han hade fått finnas med oss idag. Fått träffa sina barnbarn. Särskilt Minna som han aldrig fick chansen att träffa eller få lära känna. Emil som saknar honom så, som ibland säger att han saknar sin Morfar  Istället får han fira den med sitt äldsta Barnbarn Benjamin däruppe bland molnen. Jag är helt säker på att dom två får en jättefin dag.

 

ÄLSKAR O SAKNAR DIG PAPPA O MORFAR NU O FÖR ALLTID  

 

Igår var det första Advent   Jag fixade fram en god Advenstsfrukost, med ägg o juice o allt öjligt gott. Tände såklart det första ljuset också...myyys. Det tradiga var att vi tvättade hela förmiddagen också...haha. Men skönt när det väl var gjort iaf.

 

Igår var vi också på ett jättefint Dop. Var faktikst lite högtidligt att få vara i Kyrkan på Första Advent o få sjunga Advents psalmer  

 

Vi önskar lilla Nea Emilia ett lyckligt o fint liv  


Efter dopet fick vi god fika i Församlingshemmet!!

 

När vi kom hem igen satte vi oss i soffan o kollade på rederiet o mös med Glögg o pepparkakor!!!

 

 

Jag somnade i soffan...

 

Idag har vi fått oss lite sovmorgon om man inte räknar med att man var uppe vid 6 såklart o gav Minna mat. Men jag är så van vid det nu så det gör liksom ingenting.

 

Nu ska jag ge Minna mat o sen ska jag diska o sortera tvätt. Handla lite också..Ha en fin dag...kram!!!

 

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards