Alla inlägg den 28 december 2013

Av Marie Svensson - 28 december 2013 21:05

Gud vad jag är slarvig med att uppdatera här. Förlåt så hemskt mkt!! Har ärligt talat inte ens hunnit lägga in några bilder från julen än heller. Men det kommer....nångång  


Måste iaf berätta vad vi fått i julklapp i familjen:

 

Jag: En massageapparat av Robban superbra mot min onda axel o rygg

Pengar till kläder av Robban

Ett jättefint halsband av mina barn där det står Best mum på  

Robban:

Presentkort på kjell o company av mig

Presentkort på Claes ohlson av mig

presentkort på dressman av Minna

en grej som man har till lödning av Emil

Av Minna fick han också en fin tavla med en dikt om pappa

 

Emil:

Mobilskal

högtalare till mobilen

mössa med barcelonatryck

Fotbollskläder där det står Emil  på tröjans rygg

Duschcreme

Deodorant

Fotbollspel

Biobiljett

FIFA 14 tv-spel

bag

 

Minna:
Mössa

Massa kläder

påslakanset

docka

flygplan från BRIO

Mobiltelefon

böcker

Badhanduk

gåstol

m.m .m.m

 

Barnen var nöjda iaf o det är huvudsaken  

 

Jag blev så glad över mitt halsband så jag fick tårar i ögonen  Blev såå nöjd med allt jag fick!!

 

På Juldagen ja, vad gjorde vi då?? Vi tog det nog agnska lugnt hela dagen faktikst. Stannade hemma mestadels av dagen. Robban fick åka till akuten med sitt onda öga. Diagnos Ögoninflammation. Droppar varje timme plus salva.

 

Annandagen körde vi till Klippan o firade lite jul med Minnas Farmor. Åt julmat igen o risalamalta. Fick fina julkappar där också. En glassmaskin o jag fick även en ljuslykta som hon hade köpt i marocko. Jättefin!!

Av oss fick hon en ny kamera.

 

Igår kom syrran med familj hit o tillsammans körde vi in till Mellandagsrean i stan. Jag passade på att handla upp mina pengar som jag fått av Robban i julkapp. Fick order av honom att INTE ETT ÖRE AV DOM PENGARNA FICK GÅ TILL NÅGOT AV BARNEN UTAN DET SKULLE GÅ TILL MIG  

Jag har ju en tendens att alltid ge mina barn i första hand o aldrig nåt till mig själv. men denna gången så hittade jag en hel del fynd som jag blev jättenöjd med. Så nu har jag flera nya kläder hemma. Supernöjd   Tack älskling  

 

Ett besök på Media markt o elgiganten hanns också med. Robban offrade sig för min skull o jag för hans skull....så det ska vara  

Robban är liiite sugen på en ny 3d tv...okej jag också....pyttelite...men detta läste inte Robban. Jag vill ju prioritera ett hus före såna saker...det vill ju Robban också...vi får se hur denna disskussionen slutar..vi får räkna på det...

blir nog bra oavsett.

 

Idag har vi också haft en lugn dag. Städat o pysslat o i eftermiddags kom Linda med familj hit på fika. Mkt trevligt  

Ser verkligen fram mot många flera såna här träffar!!

 

Ja, det var dessa dagar...julen är över fär denna gången. Nu ser vi fram mot nyår. Vi kommer sitta hemma själva för allra första gången. Känns lite konstigt. Men så är det...bara o gilla läget. På ett sätt är det skönt på ett annat sätt känns det ensamt...men jag tror det blir bra i slutändan. nyår är egentligen inget speciellt...

jag ser fram mot 5/1 istället för då ska jag o Linda dansa till Wizex o det är vi banne mig VÄL UNNADE!!!!

 

Imorgon ska vi om jag får bestämma åka o STORHANDLA. det ser jag verkligen också fram emot..så det så...

 

Nu ska jag kolla lite på den ofrivillige golfaren o sen kallar sängen...

tack för mig...kram o gonatt!!!

 

 

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards