Alla inlägg den 8 december 2013

Av Marie Svensson - 8 december 2013 11:28

Ja det blev en ganska lugn Lördag iaf igår    Emil han öppnade sin julklappskalender o igår gömde det sig ett minibiljardspel där i som han genast testade  Sen stack han till Erik o lekte med sig hade han även Noah. Robban skjutsade dit dom. Sen passade Robban på att tvätta bilen när han ändå var i farten. Jag stannade hemma o bakade lite snickers o pepparkaksmuffins.

     

 

Receptet på snickers kommer här:

 

Smält ihop 1 brk jordnötssmör med 2 dl ljus sirap o 1 dl socker i en gryta

tillsätt 4-5 dl cornflakes

Rör ihop o häll detta i en långpanna. Låt svalna.

Smät sedan ca 200 g blockchoklad o bred över. Skär i rutor. Mums fillibaba!!!

 

Pepparkaksmuffisen har jag hämtat i coops nya receptbok är ni medlemmar där så hittar ni det där  

 

Idag sov vi till 9. Skönt o Emil har öppnat ytterligare ett paket idag. I detta var det en plansch på Ronaldo i Real Madrid.

Robban har kört till HÖÖR för att hjälpa sin Farbror Lasse med sin data o sen ska han veckohandla på Willys också.

Nu måste jag ta Minna hon har vaknat efter sin förmiddagsvila. Ha en fin Andra advent.

 

 

 

Kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards