Alla inlägg den 22 december 2013

Av Marie Svensson - 22 december 2013 17:49

Dan före dan före dopparedan...

 

Steker julköttbullar för fullt. I bakgrunden spelas julmusik. Robban myser med Minna o Emil han spelar  

Någon julkänsla vill inte riktigt infinna sig. Men det är ändå mysigt på ett vis.

Igår fick jag lite egentid. Då stack jag in till stan o handlade dom flesta julklapparna. Träffade Ingela o martin där också vi käkade lite mat på Zekes. Riktigt goda Hamburgare har dom där.

Den nya gallerian har blivit jättefin, men vilket kaos där var igår. ALLA hade samma tanke som jag, handla klappar...haha.

Jag o Martin traskade en sväng själva för han ville ha hjälp av mig o hitta en julklapp till Ingela.

 

Tog bussen hem vid halv 5 igen. Den var fullsatt...

 

När jag kom hem hade Robban o Emil varit sååå duktiga. Dom hade storstädat hela lgh. Då blir man glad  

Sen blev det hämtepizza.

 

Idag har Robban varit i stan o handlat lite klappar. Jag stannade hemma med Minna o Emil. Jag torkade golvet o dammade hyllorna, för det lämnade dom till mig o göra  

Sen när Robban kom hem kom granen upp o den hjälptes jag o Emil åt att klä. Blev jättefin, bild kommer senare.

Sen käkade vi Lax med citronsås. Gott!!

Efteråt diskade jag medans Robban tog hand om Minna. Sen som sagt var var det dags o ställa sig o göra julköttbullarna.

 

Det kommer nog ta ett litet tag...ikväll blir det lugnt o imorgon ska vi allihopa åka in till stan o fixa det allra sista. Några julklappar till ska inhandlas o sen på kvällen blir det uppesittarkväll med Bingolotto o mys för hela slanten.

 

Ha en fin kväll....kram!!

 

 

 

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards