Alla inlägg den 5 december 2013

Av Marie Svensson - 5 december 2013 18:17

Hade inget internet på hela dagen igår o inte heller kvällen. Jag nästan panikslagen...haha.

Det visade sig att dom har börjat installera det nya bredbandet, så numera har vi TElias bredband o det är betydligt snabbare men det kostar lika mkt i m ånaden...399 kr.

 

Idag har Linda varit här o fikat, trevligt som alltid   

 

Sen stack vi nerom Konsum o handlade till Julfesten imorgon på Emils skola. Var sen uppom skolan o lämnade där ballonger o serpentiner. Hemma igen så började jag baka lussekatter. Så nu är detta med gjort. har inte hunnit äta nånting alls idag förutom min smoothie o en kanelbulle. Mne gjorde iaf korvstroganoff till Robban. jag slängde i mig litegranna nu ikväll mellan gräddningarna.

 

 

Nu har jag diskat o fejat. Minna ska väl strax ha mat också o sen tänker jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Eller nä...jag ska fixa julklappskalender till Emil också ikväll...

 

Ha det...kram!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards