Direktlänk till inlägg 30 november 2013

30/11

Av Marie Svensson - 30 november 2013 11:19

Lördag är det idag. Tanken var att jag skulle  med till Höör o hälsa på Robbans Farmor. Men jag känner att jag inte är riktigt kry. Näsan rinner o känner mig allmänt seg. Känner att jag måste samla krafter till imorgon då vi ska på Dop, sen kan det ju vara ganska skönt med liiite egentid också förstås   Robban blev ju väldans besviken, men så är det iaf...'

Ska jag vara ärlig så känner jag även att det liksom är en Familjegrej för dom själva idag o då vill inte jag vara ivägen för dom.

Minna är fortfarande lite snuvig, men det känns som att det är på bättringsvägen nu iaf. Så jag håller tummarna.

 

Ville fått tvättat idag, men som vanligt så finns det ju ingen tvättid när man behöver det. Vill ha hus NUUUU!! Är så trött på detta med lgh nu så det står mig upp i halsen. Gud vad jag är negativ idag...MMMMM...det är jag!!! Har en tuff dag idag...Den 17 December börjar närma sig. Är så varje år...vissa dagar är det bara extra tungt. Så idag kände jag inte för att följa med helt enkelt. Hade förmodligen blivit för mkt för mig att orka...ORKA vara STARK som jag alltid ska vara. Så nu vet ni det.

 

Dom får det säkert hur bra som helst ändå idag...

 

Istället för att tvätta idag så får det bli en rensning i skafferiet istället. Sen måste jag plocka fram vilka kläder Minna ska ha på sig imorgon på dopet. O jag själv förstås, det är ju ett dilemma i sig...haha.

 

Nä, nu gick jag. ha en fin Lördag trots allt!! Kram!!!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 19:07

Nu chockar jag er redigt ordentligt. Men nu har jag skaffat ny blogg. Så¨här heter jag numera... www.smurfmammi.blogg.se kolla in den vet jag.. Kommer ha kvar denna, men kommer dock inte skriva här mera.. TACK FÖR MIG!!! KRAAAAM!!!...

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 18:18

Dags igen. Ännu några dagar har gått sen jag uppdaterade här sist. Känns inte kul att skriva här längre om jag ska vara ärlig. Inte när bloggen bara krånglar stup i kvarten, så jag kommer byta blogg mkt snart. När jag gör det kommer jag bara att fort...

Av Marie Svensson - 1 augusti 2014 14:24

Började skriva här igår, men Robban tog över datan...sen fick jag inte skriva mer o inlägget raderades. Därför blir det kortfattat idag.   I Lördags blev Minna äntligen feberfri. Jag vågade mig därför på att sticka med grannen Tina till Värestorp...

Av Marie Svensson - 25 juli 2014 11:30


Då var det dags för Minna att ha feber igen. Idag går hon in på sin tredje dag med hög feber. Igårkväll trodde vi att det var över då termometern visade på 36,8. Det såg bra ut i stort ett hela natten. men imorse runt 8:15 hade tempet stigit till 39,...

Av Marie Svensson - 21 juli 2014 16:34

Så var det knas på bloggsidan igen då...INGET ovanligt!!! 5 Dagar sen senaste inlägget. Börjar arta sig. MEN funderar skarpt på att sluta skriva på denna sidan då den mest krånglar. MEN kommer isf meddela er.. I Torsdags var vi på Barnens gård i Karl...

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards