Alla inlägg den 7 november 2013

Av Marie Svensson - 7 november 2013 15:18

En av mina "barndomskamrater" fick igår en liten dotter. Är såå glad för hennes skull o jag önskar verkligen av hela mitt hjärta henne o hela familjen all lycka o välgång med deras nya familjemedlem  

 

Idag har jag o Minna varit hos Linda o fikat, mkt trevligt o efter gick vi en härlig skogspromenad. Vi har hittat ett härligt strövområde som jag verkligen känner är såå härligt o promenera i.  

 

När vi kom hem så sov Minna fortfarande o KAN ni tänka er. Jag HANN plocka o t.om DAMMSUGA. Undrens tid är ännu inte förbi...Tjohooooo!!!  

 

Men sen vaknade hon minsann o gapade efter mat. NU har jag tid till o sitta här en stund innan Robban kommer hem o jag ska värma upp lite Tomatsoppa. För han har feber o ont i halsen stackaren. Ni vet, när en karl är redigt förkyld....

Nä men jag hoppas verkligen att han är på benen imorgon o i helgen då vi ju ska ha vuxenkalas för Emil. Det är ju både träning o CUP också i helgen för hans del o det vill inte jag missa. Till på köpet är det ju Robbans första farsdag också på Söndag...mer säger jag INTE  

 

Nä, nu gapar Minna feter förmodligen en ny blöja...hon är skälgen misstänkt för att ha bakat en kladdkaka i byxan  

 

Ha det...kramizar!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards