Alla inlägg den 6 november 2013

Av Marie Svensson - 6 november 2013 18:22

Idag fyller min äldsta väninnas son Andreas 25 år. Ringde Carina o grattade honom, han kan tyvärr inte prata själv då han har en krafig CP-skada sedan födseln. Kommer så väl ihåg när han föddes. Japp, så länge har jag känt Carina...25 år. Hon fanns verkligen där för mig när jag hade det som värst hemma. Henne har jag mkt o tacka för o hon betyder oerhört mkt för mig. Hon är som en extra mamma för mig helt enkelt.

 

Idag har jag o Minna varit på mitt jobb o hälsat på. Trevligt o kul o träffa sina jobbarkompisar igen. Var ju ett tag sedan nu känns det som. Någon hade slutat där, men så är det ju.

Efter detta besöket stack jag till Emils skola o denna gången fick jag med mig det där viktiga. Träffade även på Emil där som bara sa: Hej, vad gör du här...haha. Tack, älskar dig också  Han frågade vad jag gjorde där o jag svarade honom vad jag hade för ärende då sa han bara aha okej...hejdå...haha!!! Vi ses ju snart igen...snart Fredag ju  

 

Sen stack vi ner till Handelskiosken o plockade ut ytterligare ett paket från Go-boken till Minna. Denna gången var det en ordbok om julen samt en ljudbok med juleljud eller vad man ska säga. Samt en CD-skiva med julmusik, som vi ju självklart ska lyssna på.

Handlade lite till Robban på Konsum...han har feber stackaren o ont i halsen igen. Så jag köpte lite halstabletter o citron o sen beställde han även Oboy  

 

Hem o lagade spagetti o köttfärssås o sen gick jag ner till Konsum igen. Denna gången för att fixa frukost till Robbans jobb. Dom turas om att bjuda på frukost varje Torsdag o nu denna veckan var det Robbans tur. Har beställt 40 frallor till honom också som han ska hämta imorgon bitti nere på Sockertoppen.

 

Imorgon ska jag till Linda på lite fika o promenad o sen måste jag ta tag i vårat hem för här ser ut som kom o hjälp mig o dö eller nåt...haha. På Fredag sticker jag till Hanne o lämnar ett litet paket till Neyla som har fyllt 4 år.

 

Ikväll ska jag kolla på Bonde söker fru...veeeet pensionsvarning...men vad då då?? Jag är larvigt kär i såna fjantiga program.

 

Kram på er!!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards