Alla inlägg den 15 november 2013

Av Marie Svensson - 15 november 2013 11:56

Oj oj oj..ja jisses. Vad gör jag här inne?? Har ingen aning egentligen för jag har inget o skriva om idag. Men ändå har jag behov av att skriva, varför vet jag inte...haha.

 

Idag fick vi iaf sovmorgon jag o Minna. Igår var jag så trött så trött så jag visste inte vart jag fanns till slut. Somnade ganska snabbt igårkväll. Inatt har Minna sovit ända till halv 5, s¨å det var riktigt skönt. TACK Snuttan!!

 

Men jag hade en jobbig dröm om Emil. Han fick svår kramp i sitt ben o jag skulle lugna honom. Till slut blev han medvetslös..FRUKTANSVÄRT o jag känner hur mina ögon tåras så fort jag tänker på denna drömmen. Jag hör hur jag ropar på Robban o han bara jaaaa, vad är det typ...som om det inte var nåt särskilt eller som om han inte hör mitt rop på hjälp. Ring efter en ambulans...nej fy fan...min älskade unge. Vill bara krama honom nu. Hatar verkligen såna drömmar...

 

Älskar mina barn så fruktansvärt mkt så det går inte att beskriva.

  

 

Men iaf...

 

Just nu sitter Minna i sin sitter o snackar med sig själv för fulla muggar. Det är så härligt o lyssna på henne o man bara njuter. Goa goa unge  

 

Idag ska jag sortera en massa tvätt som jag ju tvättade upp igår. det kallas fredagsnöje...haha. När Robban kommer hem blir det gårdagens rester alltså sjömanfalu. han kommer hem senare idag då han skulle på möte mellan 2-4.

 Annars idag har jag gått omkring o plockat o haft mig härhemma o nu tänker jag bänka mig i soffan o kolla på Hem till gården. Tror nog Minna vill ha lite mat också..

 

För snacket börjar liksom gå över i lite gnäll tycker jag  

 

Kram på er!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards