Alla inlägg den 19 november 2013

Av Marie Svensson - 19 november 2013 09:42

Då var man gräsänkling igen. Robban stack till Stockholm imorse med jobbet. Men denna gången blir han bara borta över natten. Det var visst nån mässa denna gången. Ikväll skulle dom visst besöka nån sportbar. Fotbollskväll...haha. Robban som hatar fotboll  Utom när Emil spelar då såklart.

 

Igårkväll fick jag lite egentid. Då var jag ute på promenad med Hanne. Riktigt skönt faktiskt  

Idag ska jag o Minna till Hanne igen på lite fika. Så fort hon vaknar min lilla tös o har fått i sig lite mat.

Hon hjälpte mig med lappar igår också som lämnades på skolan idag. Det ska vara till en julpresent till Emils lärare. Vi klassmammor som fixar med detta. Vi ska träffas i dagarna o bestämma o planera b.la julfesten den 6/12.

 

För övrigt blir det nog en lugn dag med Minna. Ska inte göra många knop. Lite småplock bara.

 

Ha en fin dag...kram!!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards