Alla inlägg den 12 april 2014

Av Marie Svensson - 12 april 2014 17:01

Idag har jag, Emil o Minna varit på lekplatsen o haft en riktigt mysig dag bara vi tre. Robban har varit i Hörby en sväng.

 

 

Minna gillade att gunga o att åka rutschikana med storebror   Vi har skaffat oss en videokamera så jag filmade en del idag...kul!! Vi hade fika med oss i form av jordgubbar, kanelbullar som Emil tryckte i sig...haha...ALLIHOP utom 2 som jag tog. (Såna små, man köper) lite dricka. Minna käkade ätklar gröt o även hon testade lite jordgubbar.

 

 

Till slut fick vi iaf gå hemåt igen för det började bli lite kyligt ute. Minna somnade gott i vagnen på vägen hem.

 

Nu är Robban hemma igen o nu ska vi ha Lördag.  Imorgon ska jag på Ljusparty hos Rebecca ska bli trevligt.

På Måndag ska vi hälsa på mitt jobb igen. Emil säljer Majblommor  så han tänkte pröva lyckan där  

Tisdag ska jag, Emil o Minna åka till stan. Träffa syrran med Wilton o gå på Andys eller kanske barbacka vi får se vart vi hamnar. Onsdag ska jag hälsa på Hanne. Lite händer med andra ord o se är det ju påsk  

 

Kram !!

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards