Alla inlägg under maj 2014

Av Marie Svensson - 1 maj 2014 15:31

Vi hade en mkt trevlig o lugn valborgsmässoafton igår tillsammans med Ingela o Martin. Jag o minna tog bussen till stan kvart över 2. Kändes fruktansvärt att säga hejdå o krama om Emil där vid bussen o se honom gå iväg till sin pappa. Man såg på honom att han nog gärna hade velat följa med...det gjorde sååå ont i mammahjärtat. Som jag älskar honom  Måtte det gå fort till nästa Fredag!!!

 

Men väl hos Ingela kom man in i värsta bastun. Hela området håller på att renoveras, så dom hade inplastat alla fönster i lgh så det gick inte att öppna vare sig några fönster eller balkong. Men det funkade iaf. Dom bjöd oss på köttfärs o ost o skinkpaj med sallad.   Supergott!! Runt 20 stack vi in till stan där vi kollade in majbålet. Minnas första valborg  Dom hade anordnat någon slags eldshow, jättefin musik o trevlig underhållning.    

 

runt 21.30 tände dom till sist bålet...

 

Minna fick sitta på Robbans axlar...så även hon skulle kunna se    


Strax efter 22 var vi hemma igen. Jag gick o la mig i stort sett direkt för ögonen ville bara trilla ihopa.

Vaknade 9...skönt med lite sovmorgon för en gång skull.

 

Nu är Robban hos sin mamma en sväng. För mig är det ingen bra dag...men det tar jag inte här....

 

Ha en fin Första Maj..kramizar!!

 

 

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards