Direktlänk till inlägg 3 januari 2014

Tänk vad tiden den går

Av Marie Svensson - 3 januari 2014 19:05

Kan ni tänka er. Minna blir denna månaden 6 Månader. Fatta, ett HALVÅR!!!

 

Jag tänkte lägga upp bilder nu från hon låg i magen, nyfödd o till idag..kolla in...vilken skillnad  

 

  Här är jag i vecka 28 ca

 

  Här lyssnar emil på Minna är här i vecka 31 ca

 

 

 

Här är min mage på min 38 årsdag...jag är i ca vecka 32 här

 

 

 

Här är jag i vecka 38

 

 

 

Här på Tosselilla vecka 38

 

 

 

Här 4 dagar innan hon föddes vecka 39. Även sista magbilden som vi tog    Tänk att därinne gömde sig en liten Minna  

 

Den 11 Juli skrevs jag in på Förlossningen för att bli igångsatt..

 

  Så här glad var man då...hihi!!!

 

Den 12 Juli klockan 15:52...Föddes en liten söt o perfekt Flicka..Minna  

 

 

Storebror var sååå stolt  
när han fick hålla sin syster

 

 

 

För att inte tala om den stolta pappan  

 

 

 

 

Minnas Faddrar  träffar Minna för första gången  

 

  Första mötet med hennes farmor  

 

  Gudmors första möte med Minna  

 

  Din Farbror o hans sambo  

 

  En trött men lycklig mamma o hennes Dotter  

 

  Älskar min Dotter  

 

  Minna är nu 1 Månad gammal  

  Älskar mina Barn  

 

  Minna testar sitta i pappas flygplan för första gången  

 

  Första leendet  

 

  KÄRLEK  

 

  Hälsar på hos storebror Benjamin  

 

  Nu är Minna 2 Månader  

 

  Testar pappas jobbemössa  

 

  Brorsan läser saga för Lillsyrran  

 

  Mys med pappa  

 

  Bada är ganska mysigt  

 

  Mys med bästisen Ayla  

 

  Minna i sin fina dopklänning  

  Nu är Minna 3 Månader  

  Speglar är ganska spännande  

  Mys med brorsan  

  Ligga under gymmet är ganska kul  

 

  Nu är Minna 4 månader o då får man en fin mössa  

 

  Pappa o dottermys  

 

  Minna testar gröt för första gången. Smakade ganska gott  

 

  Man börjar bli ganska stark i nacken  o kan vända mig från rygg till mage minsann!!

  Fötter det är mumsigt  

  Nu är Minna 5 månader

 

  Brorsan har matat mig  

 

  Våran egna lilla lucia

 

  Minna testar morotspure för första gången o det är smaskens  

 

  Minna sitter i gåstolen o det var kul  

 

  Brorsan o syrran önskar alla God Jul  

 

  Här är vi nu på nyårsafton  om några dagar fyller Minna 6 månader  

 

Vi älskar dig  

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 19:07

Nu chockar jag er redigt ordentligt. Men nu har jag skaffat ny blogg. Så¨här heter jag numera... www.smurfmammi.blogg.se kolla in den vet jag.. Kommer ha kvar denna, men kommer dock inte skriva här mera.. TACK FÖR MIG!!! KRAAAAM!!!...

Av Marie Svensson - 10 augusti 2014 18:18

Dags igen. Ännu några dagar har gått sen jag uppdaterade här sist. Känns inte kul att skriva här längre om jag ska vara ärlig. Inte när bloggen bara krånglar stup i kvarten, så jag kommer byta blogg mkt snart. När jag gör det kommer jag bara att fort...

Av Marie Svensson - 1 augusti 2014 14:24

Började skriva här igår, men Robban tog över datan...sen fick jag inte skriva mer o inlägget raderades. Därför blir det kortfattat idag.   I Lördags blev Minna äntligen feberfri. Jag vågade mig därför på att sticka med grannen Tina till Värestorp...

Av Marie Svensson - 25 juli 2014 11:30


Då var det dags för Minna att ha feber igen. Idag går hon in på sin tredje dag med hög feber. Igårkväll trodde vi att det var över då termometern visade på 36,8. Det såg bra ut i stort ett hela natten. men imorse runt 8:15 hade tempet stigit till 39,...

Av Marie Svensson - 21 juli 2014 16:34

Så var det knas på bloggsidan igen då...INGET ovanligt!!! 5 Dagar sen senaste inlägget. Börjar arta sig. MEN funderar skarpt på att sluta skriva på denna sidan då den mest krånglar. MEN kommer isf meddela er.. I Torsdags var vi på Barnens gård i Karl...

Presentation


Hejsan!! Här har ni mig. En glad Tjej på 38 vårar. Väntar mitt tredje barn till sommaren 2013. Här får ni följa med mig i min vardag. Kram så länge!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards